tirsdag den 26. juni 2018

Rainbow unicorn....salg af opskrift




De sidste par måneder har jeg arbejdet på en ny hækleopskrift på en unicorn - for hvem elsker ikke regnbuer og unicorns. Jeg har tænkt denne som et alternativ til den populære sprutte, da den snoede hale minder om navlesnoren, som baby kan gribe fat i.




Disse to jeg har hæklet er mellem 17 og 19cm og er hæklet på en nål 2 og 2,5 i bomuldgarn 8/4
Den er nu færdig og klar til salg. Så er du til unicorns, som jeg kan du få den tilsendt som pdf fil til en pris på 25,-. Send mig en mail, hvis du er interesseret.







7 kommentarer:

  1. Er det muligt at købe opskriften

    SvarSlet
  2. Kan man købe opskriften?

    SvarSlet
  3. Købte denne opskrift for en del år tilbage, og har hæklet en del af dem, men nu vil jeg rigtig gerne lave en mere, men hvor meget er det nu der bruges af den hvide farve ? Vh Helle

    SvarSlet
  4. Er den begynder nem??

    SvarSlet