fredag den 12. juli 2019

Sy-projekt planner - free planner

Jeg følger forskellige sy og hæklegrupper på facebook og idag fik jeg lige den inspiration, jeg manglede. Jeg blev inspireret til at lave en sy-projekt planner.



Rundt på borde, gulv og hylder i mit sy værelse ligger der skitser, ideer, notesbøger med alle mine ideer til nye og igangværende projekter. Det kan til tider være ret rodet, at finde frem til den geniale idé, jeg havde for 1 måned siden og nu er klar til at gå i gang med. Derfor er denne planner lige det jeg har brug for.
Jeg er jo jyde og ret kreativ, når en ny udfordring melder sin ankomst, så jeg har valgt ikke at købe en planner, men selv at lave den.

jeg har fåey lavet en model af en af min kropsiluet efter mine kropsmål.
Derefter har jeg, med inspiration fra forskellige planners lavet min egen udgave i word, som jeg er ret tilfreds med og glæder mig til at bruge.
Jeg håber, det kan være med til at få lidt orden i mine mange idéer så lidt flere, kan blive til virkelighed i stedet for at ende i de glemte skitsers sorte hul.

Da jeg elsker at blive inspireret og give idéer videre, vil jeg selvfølgelig dele min planner med jer. Det er selvfølgelig udgaven med min lettere fyldige silhuet, der er tilgængelig, men den er gratis og perfekt til idérige rodehoveder som jeg.

Hvis du er interesseret i min sy-projekt planner er linket her:
Sy-projekt planner

13 kommentarer:

  1. Tak for dette indlæg! Vil du lede instagramblog om det? Du kan Køb Instagram Følgere for at promovere din profil

    SvarSlet
  2. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. d778e853ea9af13b144333116c4c4ea4
    website kurma
    website kurma
    sms onay

    SvarSlet
  3. Thank you for your explanation, very good content. d94ea00875f24eb0ec5bc58a9b894355
    define dedektörü

    SvarSlet