onsdag den 8. februar 2012

hvor er det nemt med trykknapper!

Jeg har lavet denne nederdel med trykknapper for det er da bare så dejlig enkelt både at anvende for barnet og at sætte i når man laver sine kreationer. Jeg er blevet helt tilfreds med denne model bortset fra at jeg ville ønske at man kunne få trykknapper i andre farver herhjemme end bare kedelig sølv og så er de endda ret dyre.

Jeg har derfor været et tur på det store internet og har fundet de fineste trykknapper i alle mulige farver på "Etsy" til en super pris. Mit store problem var så at vælge hvad jeg skulle have men efter flere forhandlinger med mig selv blev det til disse farver samt lidt blomster knapper.








10 kommentarer:

  1. Ej, hvor er den fin! Hvilket mønster har du brugt ? Hvis det er hjemmegjort og du ikke vil af med det, kan man så bestille en eller to hos dig ? :o)

    SvarSlet
  2. Mange tak! Dette mønster er et jeg selv har tegnet efter min piges mål så denne er en str 5-6år. Jeg har slet ikke noget imod at dele ud af mønsteret, men der følger ingen opskrift med. Jeg kan også overtales til at sy til dig men så får jeg brug for nogle mål.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, så napper jeg da gerne begge dele! Altså du må gerne sy OG når nu du alligevel skal sende, så vil jeg også gerne bede om at få et mønster med i kuverten. :-D Kan det mon lade sig gøre ? De mål du skal bruge, er det liv og længde ?

      Og kan man også selv pege på nogle farver ?

      Slet
  3. Hvor er den fin med gode detaljer. Kh Viola

    SvarSlet
  4. Hej Pernille jeg skal nok sy til dig og sender også et mønster med så kan du se om det giver mening :O). Det er helt korrekt at jeg får brug for længden og livvidde. Hvilke farver har du tænkt på. Men Du kan bare lige sende mig en mail på kingavimz@yahoo.dk så kan vi skrives ved.

    SvarSlet
  5. Hvor fedt, hva søgte du undet på etsy for at finde de lækre knapper???
    Mange hilsner
    Anja

    SvarSlet
  6. hej Anja hvis du søger på snap button finder du forskellige sælgere. Jeg købte disse hos mrwalrus2009. God jagt. Jeg fik mine knapper hjem idag og de er super fine.

    SvarSlet
  7. Hej igen 1000 tak for svar, har allerede været inde og bestille.
    Det er simpelhen en helt fantastisk blog du har, og er meget begejsteret for at du vil dele alle dine ting med os.
    Ang din lækre nederdel, hvad har du gjort i linnede, kan se den er klippet i 3 stykker, er det øvereste fast??? Håber du forstår mig;-)

    SvarSlet
  8. Tak for en super fin blog!
    Er også hooked på de fine trykknapper, men skal man ikke ave en speciel tang med for at kunne sætte dem på?
    ar kun arbejdet med trykknapper med ammer-metoden eller plastik-samler :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Karen jeg kan helt sikkert anbefale at du anskaffer dig en tang. Jeg har for ikke længe siden taget mig sammen til at købe en og kan godt se at resultatet bliver bedre og så er det bare super net. Go' søndag.

      Slet