tirsdag den 13. marts 2018

Hækle, hækle, hækle....prinsesser og superhelte på bestilling

Nogen gange bliver jeg spurgt om jeg kan hækle noget på bestilling. Jeg er sådan indrettet, at jeg sjældent takker nej til en ny udfordring. Så da min kollega spurgte, om jeg kunne hækle en superhelt og en prinsesse, gik min hjerne straks i gang med at arbejde....









Jeg kan lide det enkelte, når jeg hækler legetøj og har blandt andet en basis dukke, der er mit udgangspunkt. Jeg bruger ikke en opskrift, men finder på efterhånden, som arbejdet skrider frem. Det tager selvfølgelig lidt tid, og jeg piller op og laver om, men det er jo bare en af udfordringerne, når man er lidt perfektionist med sit kreative arbejde.
Men her er så den lille lilla prinsesse og seje superhelt klar til at sprede glæde. Der er allerede kommet flere bestillinger ind på prinsessen, så jeg må vist i gang med at hækle i stedet for at skrive.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar