mandag den 6. februar 2012

...må jeg snart få en kjole, mor??

Det er længe siden jeg har syet en kjole til Agnes og hun spørger hver gang jeg har lavet en "Er den til mig mor?" hvortil jeg har svaret ikke lige denne. Så igår aftes gik jeg igang med denne kjole. Hun blev rigtig glad for den og jeg synes også den er rigtig fin.

Kjolen er syet i rød babyfløjl og så har jeg en del sengetøj fra småfolk som lige passede til. Kjolen har fået gule tittekanter for at lave en fed kontrast.












6 kommentarer:

  1. SÅ fed <3

    Er du forresten ikke sød at maile til mig ?

    SvarSlet
  2. takker...selvfølgelig det havde jeg helt glemt -sorry!

    SvarSlet
  3. Kjempefin!

    Fin blogg du har, forresten :)

    SvarSlet
  4. Hejsa:-)
    Jeg har lige opdaget din blog - hold op nogle fine sager du laver!!
    Jeg glæder mig til at følge med i alle dine flotte kreationer:-)

    Laver du mon denne kjole på bestilling? Skal bruge en str 92:-)
    Og så har jeg lige set de fine lilla bukser du har i din shop, kan de mon også bestilles i en str 92? :-)
    Og hvordan med vattæpper - er det noget du laver til salg også?
    Alle de spørgsmål:-) - men jeg kunne jo simpelthen tænke mig ALT det du laver.
    Stor ros herfra!!

    Kh Michelle.

    SvarSlet
  5. hej Michelle
    Velkommen på bloggen og tak for rosen :O).
    Mht. til bestilling så tager jeg ikke imod bestillinger men jeg er lige på vej ind til min maskine og jeg var lidt i tvivl om hvad jeg skulle lave idag så kunne jeg jo lave den røde kjole i str 92. Jeg ligge den på min shop bagefter og skriver at den er reseveret. Hvis du er interesseret i den kan du bare skrive på den :O).
    Rigtig god dag Kinga

    SvarSlet
  6. EJ HVOR FEDT!!
    Det må du enormt gerne!!!
    Jeg skriver på den så snart jeg ser den:-)
    JUBII:-) Og TUSINDE TAK:-)
    Også en rigtig god dag til dig:-)

    Kh Michelle.

    SvarSlet