søndag den 12. juni 2011

...retro dåser ...& besøg i København..

Jeg ved godt der har været ret stille her på bloggen den sidste uges tid, men sidste weekend blev brugt på arbejde og i løbet af ugen har jeg været afsted til Sølund festival med arbejde. Så er der jo denne weekenden som blev brugt i København med min lille familie på karneval, shopping, Bakken samt et besøg på eksperimentariet. Der har derfor ikke været meget tid til at sy, men nu kan jeg mærker at ideerne vil ud og symaskinen kalder.
Jeg kan inden da vise lidt stof jeg fik købt i en skøn butik ved navn HUSFLID som helt sikkert er et besøg værd....jeg vender helt sikkert tilbage. Min mission var faktisk at aflægge et besøg hos karlas-forbindelser, som jeg har fuldt lidt her på bloggen og forelsket mig i hendes kjoler. Det er også en butik som man MÅ besøge, hvis man elsker kjoler. Det fantastiske er at disse to skønne butikker ligger på samme gade lige i nærheden af hinanden.



Jeg glæder mig vildt til at lave skønne ting af disse stoffer og vise det her på bloggen 



Disse dåser er købt her i weekenden i en af de hyggelige butikker på Kompagnistræde. Det er, som jeg før har skrevet en gade man må besøge, hvis man er til genbrug og lækre ting til børn og hjem. Jeg ved det virker lidt voldsomt med fire ens dåser, men nogle af dem er også købt til en veninde.

Jeg har været rundt i huset og tage billeder af de mange dåser jeg har efterhånden. Jeg elsker dem for de er så farverige og glade at se på, jeg har dog fået at vide at hvis jeg skal have sååå mange dåser så skal jeg til at fylde dem med noget lækkert.







Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hej med dig.. ÅRH Nogle fede retrodåser! Misundelse!!:)

    Venligst Trine Emilie

    SvarSlet