tirsdag den 26. september 2017

Black &withe dress

Det er så fedt at sy. Jeg elsker virkelig at udfordre min kreativitet og nu hvor Agnes My ikke er en lille pige, som med glæde hopper i alt tøj, mor finder frem, tager jeg det som et kæmpe kompliment, at hun vil gå i tøj, jeg syr. Det er selvfølgelig ikke altid begejstringen lyser ud af hende, når jeg efterspørger en fitting eller vil måle en indvendig ærmelængde. Det er heller ikke altid, mine idéer falder i god jord, og derfor  tager jeg hende med på råd inden, jeg tager saksen frem og begynder at klippe. Denne gang er vi helt enige om at denne kjole er super fed, med fine detaljer som lynlås i ryggen og sløjle på den seje måde men stadig feminint. Kjolen er syet i fast stof med lidt stræk og en let jersey med struktur i bunden.









1 kommentar: