mandag den 29. februar 2016

Hip Hip Hurra.... Det skal fejres med en Ninja Turtles cake

Kender I det at have en helt særlig person i sit liv. En, der altid er der, og som kan gøre en dårlig dag til en god dag. Sådan en veninde har jeg, så da hun spurgte mig, om jeg ville lave en særlig kage til hendes drengs fødselsdag, var det en selvfølge. Hendes dreng er født på 29. februar og dette er faktisk hans første rigtige fødselsdag, selvom han bliver 4 år, og den slags skal fejres. Hans største kærlighed, udover mor, er Ninja Turtles, som I jo sikkert har gættet.
Jeg har før lavet kage med fondant, og synes det er super at arbejde med især for en nørd, som mig....



... Her er lidt billder af processen. Hvis du overvejer at lege med fondant, men er i tvivl om du kan finde ud af det, er der masser af super gode tutorial videoer på youtube - kast dig ud i det.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar