lørdag den 20. februar 2016

Forår og jerseykjoler til mig....

Man kan virkelig mærke hvordan foråret og lyset er på vej nu. Foråret har inspireret mig til at sy et par nye kjoler til mig selv i lyse og glade farver...





...Jeg leger fortsat med mit nyeste mønster, som jeg er blevet rigtig glad for. Det kan tilpasses på utrolig mange måder og giver plads til at lege med detaljer. samtidig synes jeg, at det passer til min kropsfacon, som er en blanding af str M, L og XL
Jeg har altid været fascineret af, hvor forskellige udtryk en kjole af samme model kan have blot ved stof og detalje valget.
Jeg har sat en hæklet blomst, på lommerne, som man kan finde i en af mine DIY på bloggen.










4 kommentarer:

  1. Super smukke kjoler <3 . Laver du selv dine ligeså smukke halskæder/armbånd??? og i så fald, hvor køber du kuglerne/perler? bedste hilsner
    Heidi

    SvarSlet
  2. Er det et mønster jeg kan købe et sted?
    Og i så fald hvad hedder det?
    Drømmer nemlig om at sy sådanne kjoler til mig selv. ������

    SvarSlet
  3. Hvor det en lækker kjolde hvor er mønsteret fra 🤔 er den svære at sy 🤔

    SvarSlet
  4. Den er VILD smuk, hvor finder man mønsteret til den🤷‍♀️🤔🤩

    SvarSlet