onsdag den 2. december 2015

Adventskrans & julepynt i mine små kroge....

.....Jeg elsker julen og den hygge der følger. Det er forskelligt fra år til år, hvad der kommer op. Nogengange er det nyt andre gange noget gammelt pynt og gerne kombineret med lidt fra haven og skoven.....


...Adventskransen med de mange farvede kugler holder en pause i år, og er blevet erstattet med en mere enkelt udgave, købt hos Søsterne Grene. Jeg elsker den butik, med dens mange sjove og ikke mindst billige indretnings finurligheder.


Hjemmelavet hulepynt er også fantastisk, og hver år laver vi noget nyt. Agnes har i år lavet en skønt lille pindsvin som kalenderlys og jeg har selvfølgelig flettet en masse stjerner.






...Og ikke mindst så har jeg lavet en pakkekalender til min mand. Han blev ret overrasket over det, men nu er jeg så spændt på om glæden varer ved gennem hele december når han pakker op.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar