søndag den 24. august 2014

Sløjfe kjole....jeg kan ikke stoppe

Jeg er rigtig kommet i gang med at lave kjoler til mig selv og nu er det som om jeg ikke kan stoppe. Der begynder at være pladsmangel i skabet så jeg har faktisk taget nogle kjoler fra som jeg tænker skal have et nyt hjem -hvis jeg kan. Igår blev det til denne med det fedeste sløjfe mønster.  Jeg har haft stoffet liggende i noget tid mens jeg har overvejet hvilket design var bedst nu når der sker så meget på den. Jeg er super glad for resultatet og den skal indvies denne gråvejrs dag, hvor jeg har en hygge date hos en veninde.

8 kommentarer:

  1. Den er så skøn. Har også beundret den på facebook :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej. Den er vanvittig flot.

    SvarSlet
  3. Super flot og sød :-)
    Hvilket mønster bruger du? Jeg kunne virkelig godt ønske mig at finde et mønster, der bare lige passer mig, så jeg ved, at kjolen sidder som den skal hver gang.

    SvarSlet
  4. Hvor er den skøn. Den bliver man da glad i låget af

    SvarSlet
  5. Wow hvor flot!! Kan du lave en til mig?:)
    Jeg har længe ledt efter en opskrift på hvordan jeg laver de stof-sløjfe-brocher du har lavet, men kan ikke finde ud af hvordan man gør...kan du hjælpe mig med en forklaring, link eller andet? Jeg vil så gerne lære det da det ser vildt godt ud og man kan pifte en hver kjole op med en farverig sløjfe.:)
    På forhånd tak for din hjælp.:)
    Mvh.
    Linda Madsen

    SvarSlet
  6. Skriv til mig på:
    LindusM007@gmail.com
    Ser frem til at høre fra dig.:)
    Mvh.
    Linda

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Hej. Jeg beundrer også dine kjoler :-D
    Hvilket mønster bruger du ?

    SvarSlet