mandag den 31. marts 2014

Bluser og bukser til en stor pige.....

Nu er Agnes My blevet 7 år og hendes tøjønsker ændrer sig. Det bliver mere og mere af "sejt" tøj til store piger der fylder hendes skab. Det har givet nye udfordringer i forhold til hvad jeg ellers har syet men den nye tøjstil,er sjov at "lege med"
Her er en trøje syet i grå strik med neonpink detaljer. I ryggen har jeg syet et bånd, som ligner en lynlås - det giver en fed effekt. Som prikken over i'et har jeg lavet et tørklæde i pink leopardmønster.





 

Jeg har også lavet hængerøvsbukser til datteren, som hun kalder dem. De har fået en stor lomme forand og neon-farver som detaljer.



3 kommentarer:

  1. Flotte outfits. Dejligt at at du stadig kan få lov til at bidrage til garderoben. Og sikke 3 forskellige udtryk din smukke tøs har på de billeder. :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er du vildt sej! Håber på jeg må få lov til at lave sådanne kreationer til pigen min, når hun bliver i den alder :D

    SvarSlet