mandag den 1. april 2013

...i gang igen...

Det er nu dejligt at få lidt gang i symaskinen igen. Det er ikke meget kreativitet jeg har haft overskud til, mest er det blevet til reperationer og nogle småting, men kan mærke at lysten er der igen. Derfor vil jeg da vise jer de ting jeg har hygget med den sidste måned. Men selvom jeg ikke selv har blogget så meget, har jeg fuldt med i alle jeres skønne blogs.

Jeg har fået syet lidt kjoler, nederdele og bukser og har da ikke helt glemt hvordan man gør, men havde glemt hvor meget jeg elsker det.






























14 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage - du har været savnet:-)
    Og som altid fine kreationer. Jeg er især vild med dine nederdele.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Hold op nogle fine kreationer. Er helt pjattet med dine kjoler. Sikke fine sammensætninger. Glæder mig til at se mere nu hvor du har fundet glæden igen:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det altså flot. Jeg er simpelthen så imponeret, og elsker den måde du sætter farverne sammen på :-)

    SvarSlet
  4. Wow en flot samling - meget inspirerende!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Fantastisk smukt tøj du syr :-) Er vildt imponeret...

    SvarSlet
  6. Du har virkelig vært produktiv - mange flotte klær :)

    SvarSlet
  7. Yeah - Velkommen tilbage...

    Det er sådan nogle skønne ting du har fået syet!

    SvarSlet
  8. Ja du har virkelig været savnet som Anna skriver. Du kan bare noget med at sætte stoffer sammen. Håber du bliver lidt herinde.

    SvarSlet
  9. Hvor er I søde allesammen, tusind tak. Jeg sidder her og bliver helt rørt. I kan tro jeg glæder mig til at sy meget mere.

    SvarSlet
  10. Sjovt jeg tænkte netop på dig tidligere i dag :) Som altid super flotte ting. Du har altid været god til at sammensætte farver m.m.

    SvarSlet
  11. Sikke nogle flotte ring du kreerer. Jeg må vist hellere hoppe på som fast læser :-)
    Jeg er allermest vild med den grønne kjole med de blå kanter. Den er bare vildt flot og lækker!

    SvarSlet
  12. skønne sager. er det efter eget mønster alt sammen? er vild med især kjolerne som den på sidste billede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det er faktisk efter eget mønster. Jeg har brugt et grund mønster til at gå ud fra bare for at få størrelsen men tegner så tøjet som det skal være.

      Slet