onsdag den 11. maj 2011

I LOVE København

Jeg var tirsdag i KBH med mine kollegaer og udover det arbejdsrelaterede var der tid til at gå på opdagelse i KBH's små sidegader. En af favoritgaderne er Kompagnistræde, som med sine små butikker er lige noget for den kreative. Her finder man alt fra genbrug til hyggelige krea-butikker. Selvfølgelig var jeg et smut forbi RETRO VILLA, men så var der denne lille butik ved navn FANNYMIA, som slog benene væk under mig. Her kommer man ind i et univers af farver og skønne ting, som gør det svært at forlade butikken igen. Jeg ville gerne have vist billeder af denne lille perle men kunne ikke finde nogen på hjemmesiden, så derfor må I nøjes med et link til hjemmesiden samt en meget stor opfordring til at besøge butikken ved lejlighed.

http://www.fannymia.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar