torsdag den 17. marts 2011

...Begyndelsen

For fire år siden fik jeg min pige og alle mødre elsker at købe tøj til deres piger. Det gør jeg også og jeg blev især forelsket i alt det tøj de dygtige syersker på trendsales solgte. Så selvom min håndarbejdslære i sin tid opgav at jeg skulle have et kørelkort til symaskine blev jeg inspireret til selv at kaste mig ud i denne spændende sy-verden....Jeg fik fat i en billig symaskine og kastede mig ellers over diverse syprojekter. Ikke alt blev godt men jeg blev efterhånden mere dygtigt og udfordrede mig selv med selv at tegne mønstre. Nu kunne min pige ikke nå at bruge alt tøjet i de mængder jeg fik lavet så jeg begyndte selv at sælge ud, hvilket jeg har gjort siden.
Nu har jeg så også fået oprettet en hjemmeside til mit tøj og det er jo skønt at andre kan have glæde af noget af det jeg holder mest af at lave.

www.freec.dk/mymy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar